انگولا کی آزادی – منتشر بلوچ

716

انگولا کی آزادی

تحریر: منتشر بلوچ

دی بلوچستان پوسٹ

سب سے پہلے ہم لفظ انگولا کی بات کرتے ہیں۔ انگولا کمنڈوں کے بادشاہوں کو کہا جاتا تھا جس کی وجہ سے پرتگالیوں نےاس ملک کا نام انگولا رکھ دیا۔

انگولا کے پاس بہت سارے وسائل ہیں لیکن افریقی بادشاہ انہیں لوٹ کر لے جاتے تھے اور ان کے بعد پرتگالیوں نے۱۴۷۳ میں انگولا کی طرف رخ کیا۔

۱۶۸۰ میں پرتگالیوں نے ان کو مار کر اپنا کالونی بنا دیا اور عیسائی مذہب ان پر تھونپ دی، اس بہت بڑے علاقے میں پرتگالیوں کاقبضہ ۱۹۲۰ کے بعد جاکر مکمل ہوا۔ انگولا میں باضابطہ طور پر نو آبادیاتی نظام کی تعمیر ۱۹۲۷ میں پرتگال میں سالازار کی فاش آمریتکے قائم ہونے کے بعد شروع ہوئی۔

سالازار ایک فاشسٹ تھے جنہوں نے انگولا کی حالت بدل دی سالازار کا دور پرتگال کے عوام کے لیے ایک نہایت ظالمانہ اورمصیبتوں کا دور تھا انگولا ،موزمبیق ،گنی بساؤ پر بہت مظالم ہوئے ۱۹۶۸ میں سالازار ۴۰ سال کی عمر میں معزول ہوگئے سالازار کی جگہ سیلوکانتاتو وزیراعظم مقرر ہوئے لیکن معاملہ وہی ہوا جو پہلے تھا۔

۱۹۷۴ میں پرتگالیوں کی آبادی ۴۰ لاکھ تک پہنچ گئ انگولا میں۔ دوسری عالمی جنگ کے بعد امریکا طاقتور بن گیا اور امریکا نے پرتگال کوکچھ پیسے دے کر انگولا کا استحصال کردیا اور اس لوٹ کھسوٹ میں پرانس اور جرمن بھی شامل تھے۔

بیسویں صدی کی شروعات میں پرتگالی افواج کے خلاف انگولا کے عوام کی طرف سے جو مزاحمت پیش کی گئ اس کی خاص مثالی ہے
۱۹۰۷سے ۱۹۱۰ تک شمال میں ڈیمبوس کی جدوجہد
۱۹۱۳ میں بکانگو کی بغاوت
۱۹۰۴ سے ۱۹۰۶ تک بائلونہ کی چڑھائی
ان تمام مزاحمت کو پرتگالی ظلم و جبر کے ذریعے ختم کرسکے۔

دوسری جنگ عظیم کے بعد دنیا بھر میں نو آبادیاتی نظام درہم برہم ہونے لگی اور ملک آزاد ہونے لگی، ایشیاء کے اندر ویت نام اوراندونیشیاءنے مسلح جدوجہد کے بعد اپنی آزادی کا اعلان کردیا۔
ہندوستان پاکستان اور برما کو آزادی مل گئ چین کا انقلاب کامیاب ہوگیا برطانیہ اور فرانس یہ فقط اس کوشش میں تھے کے اقتدارایسے مقامی طبقوں اور ایسے سیاسی عناصر کو منتقل کی جائے جو رسمی آزادی کے بعد بھی ان کے حلیف بنے رہے اور سامراجیوںکے ساتھ مل کر اپنے ملک کے لوٹ کھسوٹ شروع کریں۔

۱۵ دسمبر ۱۹۵۶ انگولا میں آزادی کی تنظیم کی بنیاد رکھی جس کے صدر اگستینو نیتو مقرر ہوے اور تنظیم کا نام MPLA کے نام سے رکھی گئ
اگستینو میتو نے اپنے ایک تقریر میں یہ کہا کہ

“ہم اپنے ملک میں نسلی جنگ نہیں لڑ رہے ہیں ہمارا مقصد یہ نہیں کہ گورے آدمی کے خلاف محض اس لئے جنگ لڑ رہے ہیں کہ وہ گورا ہے ہم اس لئے جنگ لڑ رہے ہیں کہ وہ نو آبادیاتی حکومت کی حمایت کرتا ہے” افریقا /انگولا کے عوام میں طبقاتی تفریق موجود تھی اس حوالے سے نیتو نے کہا

“ہم اپنے عوام کو آزادی کروانے اور ترقی دلوانے کیلئے بیک وقت دو انقلابوں میں برسرپیکار ہیں ایک ان کے روایتی ڈھانچوں کےخلاف جو اب کے لئے بیکار ہے اور دوسرا نو آبادیاتی نظام کے خلاف”

ایم پی ایل اے MPLA نے جگہ جگہ انقلابی تعلیم کے مراکز کھول دیے۔ ۱۹۶۱ اور۱۹۷۰کے درمیان MPLA ، UNITA ، اورFNLA نے انگولا کی آبادی اور بین الاقوامی برادری میں اثر و رسوخ کے لئے مقابلہ کیا۔سوویت یونین اور کیوبا ایم پی ایل اے کےلئے خاص طور پر ہمدرد بن گئے اور اس پارٹی کو اسلحہ ، گولہ بارود ، فنڈنگ ​​اور تربیت فراہم کی۔ انہوں نے یونائٹا کے عسکریتپسندوں کی بھی حمایت کی یہاں تک کہ یہ واضح ہوجائے کہ مؤخر الذکر ایم پی ایل اے کے ساتھ ناقابل تنازعات کا سامنا ہے۔

پرتگال کی ایسٹیڈو نو حکومت کے خاتمے کے بعد ۱۹۷۴میں کارنٹیشن انقلاب کے بعد افریقہ میں پرتگالی فوجی سرگرمیاں معطل ہوگئی ںاور انگولا کی آزادی کے لئے جنگ بندی کا عمل جاری تھا۔ افریقی اتحاد کی تنظیم کی حوصلہ افزائی کرتے ہوئے ، ہولڈن روبرٹو ،جوناس سایمبی ، اور ایم پی ایل اے کے چیئرمین اگستینہو نیٹو نے جنوری ۱۹۷۵کے اوائل میں ممباسا میں ملاقات کی اور مخلوط حکومت بنانے پر اتفاق کیا۔ اس مہینے کے آخر میں الور معاہدے کے ذریعہ اس کی توثیق ہوگئی ، جس نے عام انتخابات کا مطالبہ کیااور ۱۱نومبر ۱۹۷۵کو ملک کی آزادی کی تاریخ مقرر کی۔ تاہم ، ان تینوں دھڑوں نے مختلف اسٹریٹجک عہدوں پر قبضہ کرنے ، مزیداسلحہ حاصل کرنے اور اپنی عسکریت پسند قوتوں کو وسعت دینے میں بتدریج پرتگالی انخلا کا فائدہ اٹھاتے ہوئے جنگ بندی پر عملکیا۔ متعدد بیرونی ذرائع خصوصا سوویت یونین اور امریکہ کے ہتھیاروں کی تیزی سے آمد کے ساتھ ہی قوم پرست جماعتوں کے مابین کشیدگی میں اضافے نے دشمنیوں کے ایک نئے پھیلنے کو فروغ دیا۔

امریکی اور زائرین کی حمایت کے ساتھ ، ایف این ایل اے نےفوجی برتری حاصل کرنے کی کوشش میں شمالی انگولا میں بڑی تعداد میں فوجیوں کو جمع کرنا شروع کردیا۔ دریں اثناء ، ایم پی ایل اےنے امونڈو کے روایتی گڑھ لوانڈا کا کنٹرول حاصل کرنا شروع کیا۔ مارچ ۱۹۷۵میں ایف این ایل اے نے ایم پی ایل اے فورسزپر حملہ کرنے کے اگلے ہی چند مہینوں کے دوران لونڈا میں چھڑپھڑ تشدد پھیل گیا۔ اس لڑائی میں اپریل اور مئی میں سڑکوں پرہونے والی جھڑپوں کے ساتھ شدت پیدا ہوگئی تھی ، اور اس سال جون میں ایم پی ایل اے کے ایک دستے کے ذریعہ اس کے دوسو سے زیادہ ممبروں کا قتل عام کرنے کے بعد یونائٹا اس میں شامل ہوگئی تھی۔ ایم پی ایل اے کو سوویت ہتھیاروں کی ترسیلمیں اضافے نے سینٹرل انٹیلی جنس ایجنسی کے ایف این ایل اے اور یونٹائٹہ کو خاطر خواہ خفیہ امداد فراہم کرنے کے فیصلے پر اثرڈالا۔

نیتو نے کہا۔

“عورت اتنا ہی اچھا لڑ سکتی ہے جتنا کوئی مرد انگولا کی عورتوں نے جو شاندار کارنامے انجام دہے ہیں اور جو قربانیاں دی ہے وہ اپنی مثال آپ ہیں جن میں مشہور کمانڈر دیولیندارایگز ہے۔

۱۹۶۲ میں پرتگالی فحاشی حکومت کا تختہ الٹ گیا اور انگولا ایک آزاد ملک بن گیا اور ۱۱ اگست ۱۹۷۹ کو انگولا کے صدر اگستینو نیتوانتقال کر گئے جو ایک شاعر اور ایک ڈاکٹر تھے

اگستینو نیتو کہتے ہیں

ہر کسی کو چاہیے کہ وہ سیاسی بھی ہو اور مسلح بھی ہمارا بنیادی مسلۂ سیاسی ہے لیکن یہ تشدد کے بغیر حل نہیں ہوسکتا بندوق کوسیاست کے تابع میں رہنا چاہیے سیاست کو بندوق کے تابع نہیں.

انگولا کی ثقافت پرتگالی ثقافت ، خاص طور پر زبان اور مذہب کے لحاظ سے اور انگولا کے دیسی نسلی گروہوں کی ثقافت ، جو بنیادیطور پر بنٹو ثقافت سے بہت زیادہ متاثر ہے۔

متنوع نسلی برادری — اویمبینڈو ، امبندو ، باکونو ، چوک وے ، Mundunda اور دیگر افراد degrees مختلف ڈگریوں تک اپنی ثقافتیخصوصیات ، روایات اور زبانوں کو برقرار رکھتے ہیں ، لیکن ان شہروں میں ، جہاں اب نصف سے زیادہ آبادی آباد ہے ، مخلوطنوآبادیاتی دور سے ہی ثقافت ابھر رہی ہے۔ لوانڈا میں ، جب اس کی بنیاد سولہویں صدی میں تھی۔

اس شہری ثقافت میں ، پرتگالی ورثہ زیادہ سے زیادہ غالب ہوگیا ہے۔ افریقی کی جڑیں میوزک اور ڈانس میں واضح ہیں اور پرتگالیزبان بولنے والے انداز کو ڈھال رہی ہے۔ یہ عمل عصری انگولن ادب میں خاص طور پر انگولن کے مصنفین کے کاموں میں جھلکتاہے۔

۲۰۱۴میں ، انگولا نے ۲۵ سال کے وقفے کے بعد انگولن ثقافت کا قومی تہوار دوبارہ شروع کیا۔ یہ تہوار تمام صوبائی دارالحکومتوںمیں ہوا اور ۲۰ دن تک جاری رہا ، جس کا عنوان تھا ”ثقافت بحیثیت امن و ترقی تھا۔

“تمہیں شاید بہت سی ناکامیوں کا سامنا کرنا پڑے لیکن تم کبھی ناکام مت ہونا “


دی بلوچستان پوسٹ: اس تحریر میں پیش کیئے گئے خیالات اور آراء لکھاری کے ذاتی ہیں، ضروری نہیں ان سے دی بلوچستان پوسٹ میڈیا نیٹورک متفق ہے یا یہ خیالات ادارے کے پالیسیوں کا اظہار ہیں۔