بلوچ وائس فار جسٹس انسانی حقوق کی پامالیوں پر عالمی اداروں کو خط لکھ دیا

161

بلوچ وائس فار جسٹس نے تربت میں بالاچ بلوچ سمیت چار نوجوانوں کو جعلی مقابلے میں ماورائے عدالت قتل کرنے سمیت حالیہ واقعات کے حوالے سے اقوام متحدہ کے خصوصی نمائندے، ایمنسٹی انٹرنیشنل اور یورپی پارلیمنٹ کو خطوط لکھ کر جعلی مقابلے جیسے انسانیت سوز واقعات کی تدارک کے لئے اقدامات اٹھانے کی اپیل کردی ہے۔

کہا گیا ہے کہ ہمیں پختہ یقین ہے کہ یہ معزز تنظیمیں ان مظالم کی طرف توجہ دلانے اور معصوم جانوں کے مزید نقصان کو روکنے کے حوالے سے فوری کارروائی کرنے کے لئے اپنا اثر و رسوخ استعمال کرینگے۔

انہوں نے کہا کہ بلوچ وائس فار جسٹس ایک انسانی حقوق تنظیم ہے جو بلوچستان میں جبری لاپتہ افراد کی بازیابی، انسانی حقوق اور انصاف کی وکالت کے لئے پرعزم ہے۔ ہم بلوچستان کے علاقے تربت میں ماورائے عدالت قتل عام میں خطرناک حد تک اضافے اور اس سنگین مسئلے سے نمٹنے کے لیے بین الاقوامی مداخلت کی فوری ضرورت محسوس کرتے ہیں عالمی اداروں سے اپیل کرتے ہیں کہ وہ پاکستانی فوج کی ظلم و بربریت کو روکنے کے لئے کردار ادا کریں۔

انہوں نے کہا کہ خط میں لکھا گیا ہے کہ بلوچستان، انسانی حقوق کی مسلسل خلاف ورزیوں سے دوچار خطہ، حالیہ مہینوں میں ماورائے عدالت قتل کی ایک پریشان کن تعداد سامنے آئی ہے۔ سفاکیت کی یہ کارروائیاں نہ صرف افراد کے بنیادی حقوق کی خلاف ورزی کرتی ہیں بلکہ انصاف کے عقائد اور قانون کی حکمرانی کو بھی نقصان پہنچاتی ہیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ بلوچ وائس فار جسٹس نے ان اداروں سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ تربت، بلوچستان میں رپورٹ کردہ ماورائے عدالت قتل کی مکمل تحقیقات کریں، تاکہ متاثرین اور ان کے خاندانوں کے لیے احتساب اور انصاف کو یقینی بنایا جا سکے۔ عوامی بیانات، رپورٹس اور پریس ریلیز کے ذریعے بلوچستان میں انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کے بارے میں عالمی سطح پر بیداری پیدا کریں۔ ماورائے عدالت قتل کو روکنے اور انسانی حقوق اور انصاف کے اصولوں کو برقرار رکھنے کے لیے بلوچستان میں متعلقہ حکام پر دباؤ ڈالنے کے لیے سفارتی کوششیں کریں۔ مقامی اور بین الاقوامی انسانی حقوق کی تنظیموں کے ساتھ مل کر صورتحال کی قریب سے نگرانی کریں اور متاثرہ کمیونٹیز کو مدد فراہم کریں۔ فوری اور پر زور اقدام اٹھا کر، ہم اجتماعی طور پر تشدد کے دور کو ختم کرنے اور بلوچستان میں انسانی حقوق کے تحفظ کو یقینی بنانے کے لیے کام کر سکتے ہیں۔ ہمیں پختہ یقین ہے کہ آپ کی توجہ متاثرین کو انصاف دلانے اور معصوم جانوں کے مزید نقصان کو روکنے میں ایک اہم فرق لائے گی۔ ہم اس فوری معاملے پر آپ کی توجہ کی ضرورت محسوس کرتے ہیں اور آپ کے جواب کا بے تابی سے انتظار ہیں۔ آئیے مل کر ایک ایسی دنیا کے لیے جدوجہد کریں جہاں انصاف اور انسانی حقوق کی بالادستی ہو۔