ﺟﺐ ﮨﻢ ﻏﻼﻣﯽ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﮐﺮﺗﮯ ہیں ﺗﻮ ﮨﻤﺎﺭے ﺫﮨﻦ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﺴا ﺷﺨﺺ ﮐﯽ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺁﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺯﻧﺠﯿﺮﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺟﮑﮍﺍ ﮨُﻮﺍ ﮨﻮ۔ ﺍُﺳﮯ ﺣﺮﻛﺖ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﺍﺟﺎﺯﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮑﺎ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺑﺲ ﮐﺎﻡ ﮐﺮﻭﺍﺗﺎ ﮨﮯ. ﺩَﺭ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﯾﮧ ﻏﻼﻣﯽ ﮐﯽ ﺑﺲ ﺍﮎ ﻗﺴِﻢ ﮨﮯ ﺍﯾﮏ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﻮ ﺍﻭﺭ ﺑﮭﯽ ﺑﮩﺖ ﺳﮯﻏﻼﻣﯽ ﮐﮯ ﻗﺴﻤﻮﮞ ﮐﺎ ﺳﺎﻣﻨﺎ ﮐﺮﻧﺎ ﭘﮍ ﺗﺎﮨﮯ۔
ﺳﺐ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺗﺒﺎﮦ ﮐﻦ ﻏﻼﻣﯽ ﮐﯽ ﻗﺴﻢ ﺟﺲ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮔﺰﺭ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ﻭﮦ ﮨﮯ ﺫﮨﻨﯽ ﻏﻼﻣﯽ. ﮨﺮ ﻭﮦ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺟﻮ ﺫﮨﻨﯽ ﻏﻼﻣﯽ ﮐﺎ ﺷﮑﺎﺭ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﺴﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮔﺰﺍﺭ ﺭﮨﺎ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺟﻮ ﻭﮨﻢ ﺍﻭﺭ ﺩﮬﻮﮐﮯ ﺳﮯ ﺩﻭ ﭼﺎﺭ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ۔
ﺫﮨﻨﯽ ﻏﻼﻣﯽ ﮐﮯ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﮨﻢ ﺍﻥ ﭼﯿﺰﻭﮞ ﮐﯽ ﺑﮭﯽ ﺩﻓﺎﻉ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺷﺎﯾﺪ ﺣﻘﯿﻘﺘﺎً ﻭﺟﻮﺩ ﺑﮭﯽ ﻧﮧ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﮨﻮں ﺍﻭﺭ ﺷﺎﯾﺪ ﮨﻢ ﻧﮯ ﮐﺒﮭﯽ ﺍُﻥ ﭼﯿﺰﻭﮞ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﻣﺮﺿﯽ ﺳﮯ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮨﯽ ﻧﮧ ﮐﯿﺎ ﮨﻮ. ﮨﻤﯿﮟ ﻓﺮﻣﺎﻧﺒﺮﺩﺍﺭ ﺑﻨﺎﯾﺎ ﺟﺎ ﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﮨﻢ ﻧﮧ ﺑﻨﮯ ﺗﻮ ﻧﺘﺎﺋﺞ ﮐﺎ ﺳﺎﻣﻨﺎ ﮐﺮﻧﺎ ﭘﮍﺗﺎ ﮨﮯ۔
ﺍﯾﮏ ﺑﭽﮧ ﭘﯿﺪﺍﺋﺶ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﮨﺮ ﻗﺴِﻢ کی ﺫﮨﻨﯽ ﺯﻧﺠﯿﺮﻭﮞ ﺳﮯ ﺁﺯﺍﺩ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ. ﻧﮧ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﮯ ﮐﺴﯽ ﻗﺴِﻢ ﮐﮯ ﺭﺳﻢ ﻭ ﺭﻭﺍﺝ ﺳﮯ ﻭﺍﻗﻒ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﻧﮧ ﮨﯽ ﻭﮦ ﮐﺴﯽ ﺳﮯ ﻧﻔﺮﺕ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ. ہر کوئی ﺍﭘﻨﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺟﯿﻨﮯ ﮐﮯ ﻟیئے ہی پیدا ہوتا ہے ﻟﯿﮑﻦ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯽ ﮨﻢ کسی بچے کے ﮨﺮ ﺍﯾﮏ ﭼﯿﺰ ﮐﺎ ﺗﻌﯿﻦ ﮐﺮ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﮯ. ﺍﺱ ﮐﯽ ﻗﻮﻡ، ﺍﺱ ﮐﯽ ذﺍﺕ، ﺍﺳﮯ ﮐﻮﻧﺴﯽ ﺭﺳﻢ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﺎﻧﺎ ﮨﮯ، ﮐﯿﺴﮯ ﺟﯿﻨﺎ ﮨﮯ ﮨﺮ ﺍﮎ ﭼﯿﺰ ﺍﺳﮑﮯ ﻣﺮﺿﯽ ﮐﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﺍﺱ ﭘﺮ ﻣﺴﻠﻂ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﻭﮦ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺳﺎﺭﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﯾﮏ ﺍیسے ﺷﺨﺼﯿﺖ ﮐا ﺩﻓﺎﻉ ﮐﺮﺗﺎ اور وہ بننے کی کوشش کرتا ہے ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﮐﺒﮭﯽ ﻣﺮﺿﯽ ﺳﮯ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ۔
ﺫﮨﻨﯽ ﻏﻼﻣﯽ ﺟﺴﻤﺎﻧﯽ ﻏﻼﻣﯽ ﺳﮯ ﮐﯿﻮﮞ ﺑﺪﺗﺮ ﮨﮯ؟ ﮐﯿﻮﮞ ﮐﮧ ﺍﯾﮏ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺟب ﺟﺴﻤﺎﻧﯽ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﻏﻼﻡ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺍﭘﻨﮯ ﻏﻼﻣﯽ ﮐﺎ ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﺑﮭﯽ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ، اسے اسکا ادراک بھی ہوتا ہے ﺍﻭﺭوہ ﺍﺱ ﺳﮯﻧﺠﺎﺕ ﺣﺎﺻﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﺑﮭﯽ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ. ﻟﯿﮑﻦ ﺍﯾﮏ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺟﻮ ﺫﮨﻨﯽ ﻏﻼﻣﯽ ﮐﺎ ﺷﮑﺎﺭ ﮨﻮ، ﻭﮦ ﺍﭘﻨﯽ ﺫﮨﻨﯽ ﻏﻼﻣﯽ ﮐﻮ ﭘﮩﭽﺎﻧﻨﺎ ﺗﻮ ﺩﻭﺭ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ، ﺍﮔﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﺳﮯ ﺍﺳﮑﯽ ﺫﮨﻨﯽ ﻏﻼﻣﯽ ﺳﮯ ﻣﺘﻌﺎﺭﻑ ﮐﺮﺍﺗﺎ بھی ﮨﮯ ﺗﻮ ﺑﺠﺎﺋﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﻏﻼﻣﯽ ﮐﻮ ﭘﮩﭽﺎﻧﻨﮯ ﮐﮯ ﻭﮦ ﺍﺱ ﺷﺨﺺ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﺎ ﺩﺷﻤﻦ ﺗﺼﻮﺭ ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﺘﺎ ﮨﮯ اور زندگی ایک حقیقت سے نفی میں بسر کرنے کی سر توڑ کوشش کرتا ہے. ﺫﮨﻨﯽ ﻏﻼﻣﯽ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﺴﯽ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﮨﮯ ﺟﮩﺎﮞ ﺍﯾﮏ ﻏﻼﻡ ﺍﭘﻨﮯ ﺯﻧﺠﯿﺮﻭﮞ ﺳﮯ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ. ﺍﭘنے ﺯﻧﺠﯿﺮﻭﮞ ﮐﻮ ﭼﻮﻣﺘﺎ ﮨﮯ۔
ﻓﺮﻣﺎﻧﺒﺮﺩﺍﺭﯼ ﺟﺐ ﺣﺪ ﺳﮯ ﺑﮍﮪ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻏﻼﻣﯽ ﮐﯽ ﺷﮑﻞ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﺮ ﻟﯿﺘﯽ ﮨﮯ. ﭘﮭﺮ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻧﮧ ﺗﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﺮﺿﯽ ﺳﮯ ﺳﻮﭺ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ﻧﮧ ﮨﯽ ﺍﭘﻨﮯ ﻟﯿئے ﺍﭘﻨﯽ ﻣﺮﺿﯽ ﺳﮯ ﮐﭽﮫ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍﺳﮯ ﮨﺮ ﺣﺎﻝ ﻣﯿﮟ ﻓﺮﻣﺎﻧﺒﺮﺩﺍﺭ ﺭﮨﻨﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﺍﺳﮯ ﮐﮩﻨﮯ ﮐﻮ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﻮ ﺍﻭﺭ ﺳﻮﭼﻨﮯ ﮐﻮ ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺋﮯ، وہ محض تکمیل کرتا ہے۔ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺑﮍﮪ ﮐﺮ ﺍﺳﮑﮯ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﮐﭽﮫ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﺎ. ﯾﮧ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﺴﯽ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺍﭘﻨﯽ ﻏﻼﻣﯽ ﮐﻮ ﻓﺮﻣﺎﻧﺒﺮﺩﺍﺭﯼ ﺳﻤﺠﮫ ﮐﮯ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﺘﺎ ﮨﮯ۔
ﺟﺐ ﺍﯾﮏ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺗﻨﻘﯿﺪ ﺳﮯ ﮔﮭﺒﺮﺍﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺑﭽﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻭﮦ ﺳﺐ ﮐﺮﺗﺎ ﺟﺴﮯ ﺩﯾﮑﮫ ﮐﺮ ﺳﺐ ﺍﺳﮯ ﺍﭼﮭﺎ ﺳﻤﺠﮭیں ﺍﻭﺭ ﺍﭼﮭﺎ ﮐﮩیں . ﻭﮦ ﭘﮭﺮ ﺍﯾﺴﺎ ﮐﭽﮫ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﺎ ﺟﺲ ﮐﮯ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺁﺳﮯ ﺑﺮﺍ ﮐﮩﮯ . ﮐﯿﻮﮞ ﮐﮧ ﺍﺳﮯ ﺗﻨﻘﯿﺪ ﺳﮯ ﺑﭽﻨﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﺎ ﺑﮭﻮﮐﺎ ﮨﮯ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﻭﮦ ﺍِﺱ ﺣﺪ ﺗﮏ ﻓﺮﻣﺎ ﺑﺮﺩﺍﺭ ﮨﻮﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﻏﻼﻡ ﮐﯽ ﺳﯽ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﺳﮑﯽ۔
ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺟﺐ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﺻﻮﻓﯽ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﻤﺲ ﺗﺒﺮﯾﺰ ﺑﻐﺪﺍﺩ ﺳﮯ ﮐﻮﻧﯿﺎﺟﺎﻧﮯﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻧﮑﻠﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﻭﮨﺎﮞ ﺍﯾﮏ ﺑﻨﺪﮦ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﮐﺎﻓﯽ ﻣﻨﺖ ﺳﻤﺎﺟﺖ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺷﻤﺲ ﺍﺳﮯ ﺍﭘﻨﺎ ﺳﺎﺗﮭﯽ ﺑﻨﺎﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮐﻮﻧﯿﺎ ﻟﮯﮐﺮ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﺎﮐﮧ ﻭﮦ ﺷﻤﺲ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺻﻮﻓﯿﺎﻧﮧ ﺳﻔﺮ ﮐﺎ ﺁﻏﺎﺯ ﮐﺮ ﮮ ﻟﯿﮑﻦ ﺷﻤﺲ ﺗﺒﺮﯾﺰ ﺍﺳﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻟﮯ ﺟﺎﻧﮯ ﺳﮯ ﻣﻨﻊ ﮐﺮ ﺩﯾﺘﺎ. ﺍﺱ ﺷﺨﺺ ﮐﮯ ﺍﺻﺮﺍﺭ ﮐﺮﻧﮯ ﭘﺮ ﺷﻤﺲ ﺗﺒﺮﯾﺰ ﺍﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﻣﻮﻗﻊ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﺷﺮﻁ ﺭکھ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐو ﭘﻮﺭا ﮐﺮﻧﮯ ﭘﺮ ﻭﮦ ﺍﺱ ﺷﺨﺺ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻟﮯ ﺟﺎﻧﮯ ﭘﺮ ﺭﺍﺿﯽ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ. ﻭﮦ ﺷﺨﺺ ﺧﻮﺵ ﮨﻮ ﮐﺮ ﺷﻤﺲ ﺳﮯ ﺷﺮﻁ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺷﻤﺲ ﺗﺒﺮﯾﺰ ﺍﺳﮯ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺟﺎ ﮐﺮ ﺷﺮﺍﺏ ﺧﺮﯾﺪ ﮐﺮ ﻟﮯ ﺁﺋﮯ. ﻭﮦ ﺷﺨﺺ ﺗﮭﻮﮌﯼ ﺩﯾﺮ ﺳﻮﭼﻨﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﯾﺴﺎ ﮐﺮﻧﮯ ﺳﮯ ﻣﻌﺬﺭﺕ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺷﻤﺲ ﺗﺒﺮﯾﺰ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻭﺟﮧ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ. ﺍﺱ ﭘﺮ ﻭﮦ ﺷﺨﺺ ﺑﺘﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﻧﮯ ﺷﺮﺍﺏ ﺧﺮﯾﺪﺗﮯ ﻭﻗﺖ ﺍﺳﮯ ﭘﮩﭽﺎﻥ ﻟﯿﺎ ﺗﻮ ﻭﮦ ﻏﻠﻂ ﺳﻮﭼﻨﮯ ﻟﮕﮯ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮑﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﻏﻠﻂ ﺭﺍئے ﺑﻨﺎ ﻟﮯ ﮔﺎ. ﺷﻤﺲ ﺗﺒﺮﯾﺰ ﯾﮧ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﭼﻠﮯ ﮔﺌﮯ ﮐﮧ ﺟﻮ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﺎ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﻭﮞ ﮐﮯ ﺳﻮﭺ ﮐﺎ ﻣﺤﺘﺎﺝ ﮨﻮ ﻭﮦ ﻣﯿﺮﺍ ﺳﺎﺗﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻦ ﺳﮑﺘﺎ. ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ کہ ﺟﺐ ﺷﻤﺲ ﺗﺒﺮﯾﺰ ﻧﮯ ﯾﮩﯽ ﮐﺎﻡ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺟﻼﻝ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﺭﻭﻣﯽ ﺳﮯ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﻮ ﮐﮩﺎ ﺗﻮ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺭُﻭﻣﯽ ﻧﮯ ﻭﺟﮧ ﺗﮏ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﻧﮧ ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﺴﺎ ﮐﺮﮐﮯ ﺁﮔئے۔
ﺍﯾﮏ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﻣﺸﯿﻦ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺍﻟﮓ ﭼﯿﺰﯾﮟ ﮨیں. ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻓﺮﻕ ﮨﮯ. ﻣﺸﯿﻦ ﻣﯿﮟ ﺣﮑﻢ ﺩﺭﺝ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﭘﮭﺮ ﺍﺳﯽ ﺣﺴﺎﺏ ﺳﮯ ﮐﺎﻡ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ. ﻭﮦ ﺧﻮﺩ ﻧﮩﯿﮟ ﺳﻮﭺ ﺳﮑﺘﺎ. ﺑﻐﯿﺮ ﺣﮑﻢ ﮐﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﭼﻞ ﺳﮑﺘﺎ. ﻟﯿﮑﻦ ﺍﯾﮏ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﻮﭼﻨﮯ ﮐﯽ ﺻﻼﺣﯿﺖ ﭘﺎﺋﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ. ﻭﮦ ﺳﻮﭺ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ . ﺳﻤﺠﮫ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ. ﮐﺴﯽ ﺣﮑﻢ ﮐﻮ ﻣﺎﻧﻨﮯ ﯾﺎﻧﮧ ﻣﺎﻧﻨﮯ ﮐﯽ ﺻﻼﺣﯿﺖ ﺭﮐﮭﺘﺎ ﮨﮯ. ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﺍﯾﺴﺎ ﮐﯿﻮﮞ ﮨﮯ ﻣﻌﺎﺷﺮﮮ ﮐﻮ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺑﺮﺩﺍﺭ ﻟﻮﮒ ﭘﺴﻨﺪ ﮨیں. ﻭﮦ ﺟﻮ ﻣﻌﺎﺷﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﭘﺎئے ﺟﺎﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺯﻧﮓ ﺁﻟﻮﺩ ﺭﻭﺍﺟﻮﮞ ﺳﮯ ﺑﺎﻏﯽ ﮨﻮﺟﺎﺗﮯ ﮨیں، ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﺳﮯ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﻔﺮﺕ ﮐﺎ ﺍﻇﮩﺎﺭ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ؟
ﺍﯾﮏ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺟﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﻣﺮﺿﯽ ﺳﮯ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑسر ﮐﺮﻧﺎ ﭼﺎﮨﺘﺎ ﮨﮯ، ﺍﭘﻨﮯ ﺧﻮﺍﺏ ﭘﻮﺭﮮ ﮐﺮﻧﺎ ﭼﺎﮨﺘﺎ ﮨﮯ. ﻭﮦ ﺍﭘﻨﯽ ذﺍﺕ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﺗﮑﻠﯿﻒ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﺘﺎ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﮔﺮ ﺍﺳﮑﮯ ﺧﻮﺍﺏ ﮨﻤﺎﺭﯼ طے ﺷﺪﮦ ﺳﻤﺎﺟﯽ ﻣﻌﯿﺎﺭ ﺳﮯ ﺑﺎﮨﺮ ﮨﻮ ﺗﻮ ﮨﻢ ﺍﺱ ﺳﮯ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﻔﺮﺕ ﮐﺎ ﺍﻇﮩﺎﺭ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ؟ ﺧﺎﻧﺪﺍﻥ ﺍﻭﺭ ﺳﻤﺎﺝ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺧﻮﺍﺑﻮﮞ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﮐﯿﻮﮞ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺑﻦ ﮐﮯ کھڑے ﮨﻮﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ؟ ﮐﯿﻮﮞ ﺍﺳﮯ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺑﺮﺩﺍﺭ ﭘﻨﺠﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﺑﻨﺪ ﺍیک ﭘﺮﻧﺪﮦ ﺑﻨﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﭘﻮﺭﯼ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ؟
ﮨﻤﯿﮟ ﭘﻨﺠﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﻗﯿﺪ ﭘﺮﻧﺪﮮ ﮐﯿﻮﮞ ﺍﭼﮭﮯ ﻟﮕﺘﮯ ﮨﯿﮟ؟ ﻭﮦ ﭘﺮﻧﺪﮮ ﺟﻮ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﺳﮯ ﮨﻮﺍ ﻣﯿﮟ ﺍﮌﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺩﺭﺧﺘﻮﮞ ﮐﮯ ﭨﮩﻨﯿﻮﮞ ﭘﺮ ﺑﯿﭩﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﯿﻮﮞ ﮨﻢ ﺍﯾﺴﮯ ﭘﺮﻧﺪﻭﮞ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮫ ﮐر ﺧﻮﺷﯽ ﮐﺎ ﺍﻇﮩﺎﺭ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ؟ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﮔﻮﺍ ﮨﮯ کہ ﻭﮦ ﻟﻮﮒ ﺟﻮ ﺳﻮﭼﻨﮯ ﮐﯽ ﺻﻼﺣﯿﺖ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ، ﺟﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﺧﻮﺍﺏ ﭘُﻮﺭﺍ ﮐﺮﻧﺎ ﭼﺎﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ، ﺳﻤﺎﺝ ﮐﮯ ﺯﻧﮓ ﺁﻟﻮﺩ ﺭﻭﺍﯾﺎﺕ ﺳﮯ ﺑﺎﻏﯽ ﮨﻮﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺍﻧﮩﯿﮟ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﺩﺷﻤﻨﯽ ﺍﻭﺭ ﺗﮑﺎﻟﯿﻒ ﮐﺎ ﺳﺎﻣﻨﺎ ﮐﺮﻧﺎ ﭘﮍﺗﺎ ہے۔ ﻟﯿﮑﻦ ﯾﮩﯽ ﻟﻮﮒ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﻘﻼﺏ ﺍﻭﺭ ﺗﺒﺪﯾﻠﯿﺎﮞ ﻻﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺟﻦ ﻣﯿﮟ ﺳﻮﭼﻨﮯ ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﺳﻤﺠﮭﻨﮯ ﮐﯽ ﺻﻼﺣﯿﺖ ﮨﻮﺗﯽہے. ﯾﮩﯽ ﻭﮦ ﻟﻮﮒ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﺫﮨﻨﯽ ﺯﻧﺠﯿﺮﻭﮞ ﮐﻮ ﺗﮭﻮﮌ ﮐﺮ ﺟﯿﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﯾﮏ ﺍﻟﮓ ﻣﻘﺎﻡ ﺑﻨﺎ ﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﺍﻧﺴﺎﻥ ﭘﯿﺪﺍ ﺁﺯﺍﺩ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﮨﺮ ﻃﺮﻑ ﻭﮦ ﺯﻧﺠﯿروں میں جھکڑاہوا ہے۔