دنیا بھر میں انسانی حقوق کے احترام کیلئے آواز بلند کریں – ڈاکٹر ماہ رنگ بلوچ ویڈیو پیغام

446

بلوچ نسل کشی کے خلاف لانگ مارچ و اسلام آباد دھرنے کی رہنائی کرنے والی ڈاکٹر ماہ رنگ بلوچ نے اپنے ایک تازہ ترین وڈیو پیغام میں کہا ہے کہ ہم عالمی برادری کی غیر متزلزل حمایت کا تہہ دل سے شکریہ ادا کرتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ بلوچ نسل کشی کے خلاف متحد ہوکر جدوجہد کررہے ہیں۔ یہ ضروری ہے کہ عالمی سطح پر انسانی حقوق کے دفاع کی اہم اہمیت پر زور دیا جائے۔ اس ویڈیو پیغام میں میں دنیا بھر کے لوگوں سے بلوچ نسل کشی کے خلاف تحریک میں شامل ہونے کی اپیل کرتی ہوں۔

انکا کہنا تھا کہ میں ہر ایک سے اپیل کرتی ہوں کہ وہ ناانصافی کے خلاف آواز اٹھانا اپنا بنیادی فرض سمجھیں۔ ہر فرد کا فرض ہے کہ وہ نہ صرف اپنے بلکہ ہر انسان کے حقوق کا تحفظ کرے۔

مزید کہاکہ اپنے ممالک، کمیونٹیز اور آن لائن جگہوں میں، آپ بلوچ کاز کی طرف توجہ دلاتے ہوئے انسانی حقوق کی تنظیموں سے فعال طور پر رابطہ کر سکتے ہیں۔ آپ کی آوازیں پاکستانی حکام کو بلوچ عوام کے خلاف ہونے والی خلاف ورزیوں کے لیے جوابدہ بنانے کے لیے طاقتور ہتھیار ہیں۔

بلوچ رہنما نے کہ آپ کی حمایت نہ صرف بلوچ کمیونٹی کے لیے بلکہ دنیا بھر میں انسانی حقوق اور انصاف کے وسیع تر مقصد کے لیے بہت اہم ہے۔ آئیے ہم اجتماعی طور پر ایک ایسی دنیا کی وکالت کریں، جہاں دنیا بھر میں بنیادی انسانی حقوق کا احترام کیا جائے۔