پنجگور میں ریاستی مخبر لیاقت کے ہلاکت کی ذمہ داری قبول کرتے ہیں – بی ایل ایف

228

بلوچستان لبریشن فرنٹ کے ترجمان میجر گہرام بلوچ نے نامعلوم مقام سے میڈیا کو جاری کردہ بیان میں کہا کہ سرمچاروں نے ضلع پنجگور کے مین بازار چاکر اعظم چوک پر ریاستی مخبر لیاقت ولد عباس کو نشانہ بنا کر ہلاک کیا۔

انہوں نے کہا کہ مذکورہ ریاستی ایجنٹ گچک کا رہائشی تھا جو 2015 کے آخر میں گچک سے بھاگ کر پنجگور آیا۔ ریاستی مخبر لیاقت گچک میں ہونے والے بیشتر آپریشنوں میں پاکستانی فوج کا ساتھ ہونے کے علاوہ پنجگور میں بلوچ فرزندوں کی مخبری میں اہم کردار تھا۔

انہوں نے کہا کہ ریاستی مخبر آئی ایس آئی کے پیرول پر تھا جو روزانہ پنجگور کے بازار میں گچک کے لوگ جو اپنے گھر و خاندان والوں کے لیے راشن لینے آتے تھے انکی مخبری کرتا تھا۔ ریاستی مخبر لیاقت کا تعلق ایک ڈیتھ اسکواڈ کے گروہ سے بھی تھا جو منشیات کے کاروبار کے ساتھ دیگر سماجی برائیوں میں ملوث ہے۔

لیاقت عباس – فوٹو: سوشل میڈیا

ترجمان نے کہ اگچک سے اس نے علی دوست نامی بلوچ فرزند کو فورسز کے ہاتھوں اغوا کرایا جسے بعد میں پاکستانی فورسز نے مار کر شہید کیا تھا۔

میجر گہرام بلوچ نے کہا کہ ایسے تمام ریاستی عناصر ہمارے نشانے پر ہیں جو قابض ریاست کے لیے کام کر رہے ہیں اور ان سب کو نشان عبرت بنایا جائے گا۔